Home » מדיניות קנייה ותשלומים

מדיניות קנייה ותשלומים

מדיניות קנייה ותשלומים

  1. הרכישה באתר Walldy מתבצעת באמצעות כרטיס אשראי. ניתן לשלם גם באמצעות חיוב אשראי טלפוני, בטלפון 050-3225958
  2. עם קבלת הזמנת המוצר, תתבצע בדיקה האם המוצר המבוקש על ידי הלקוח קיים במלאי. במידה והמוצר קיים במלאיתבוצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי שמסר הלקוח אל מול חברת כרטיסי האשראי.
  3. רק לאחר אישור הפרטים והעסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי, ובמידה שהמוצר קיים במלאי כאמור, תאושר הזמנת המוצר ו- Walldy תפעל לאספקתו.
  4. חיוב הלקוח עבור המוצר יתבצע, דרך כרטיס האשראי, רק לאחר שיינתן אישור חברת כרטיסי האשראי.
  5. והיה ולא התקבל אישור לביצוע העסקה בכרטיס האשראי, ו/או שהמוצרים שהוזמנו אינם קיימים במלאי – יהיו בעלי האתר רשאים שלא לספק את המוצרים שהוזמנו, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי האתר ו/או החברה ו/או בעלי האתר. במקרה כזה תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני מתאימה לכתובת הדואר שהזין בעת ביצוע ההזמנה או שיצרו עימו קשר טלפוני.
  6. המוצרים ישלחו ללקוח לאחר קבלת התשלום.
  7. במקרה של ביטול הזמנה לפני שליחתה תזוכו במלוא הסכום, כולל דמי המשלוח .
 החזרות / החלפות  Walldy תאפשר ללקוחותיה לבצע החלפות והחזרות בתנאים הבאים:
  1. הפריט הוחזר אלינו תוך 14 ימים מקבלת המשלוח בבית הלקוח או מיום איסוף ההזמנה מ-Walldy.
  2. הפריט לא היה בשימוש, נשבר/ ניזוק, ומוחזר באריזתו המקורית.
  3. הלקוח יממן את עלות המשלוח חזרה ל-Walldy, בצירוף הסבר מה סיבת ההחזרה/ביטול עסקה ומספר ההזמנה.
  4.  Walldy תבדוק את המקרה, ואם יימצא לנכון לזכות את הלקוח, הזיכוי יבוצע בכרטיס אשראי בו שולם הפריט.
  5. במקרים בהם הלקוח הזמין עיצוב בהזמנה מיוחדת/ צבע מיוחד – אין אופציה להחזרת המוצר.

 שונות

  1. מאחר ומוצרי Walldy  עשויים בעבודת יד, כל מוצר שונה מהשני ועשויים להיות הבדלים בין התמונות המוצגות באתר לבין המוצרים הנמכרים בפועל, בפרט הפרשי גוונים בצבעים.
  2. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. מחירים כוללים מע״מ, אם הוא חל לפי הדין, ואינם כוללים דמי משלוח.
  3. בעלי האתר רשאים לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.
  4. בעלי האתר רשאים להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. עם זאת, הם רשאים בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך. כמו כן, ייתכן כי מבצעים הקיימים באתר האינטרנט לא חלים לגבי רכישה בחנות הפיזית של בעלי האתר או במקומות אחרים בהם נמכרים המוצרים. האמור חל גם לגבי המקרה ההפוך – ייתכן ומבצעים בחנויות פיזיות לא קיימים באתר האינטרנט.
  5. הזמנות שגויות – באחריות הלקוח בלבד לוודא כי הפרטים שהזין באתר הינם פרטים מלאים ומדוייקים. Walldy איננה אחראית לאימות פרטי הלקוח ו/או לנכונותם. במקרה של הזמנת מוצר שחזר עקב פרט שגוי יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי הטיפול ומשלוח. הלקוח מתבקש להקפיד למלא את הפרטים באופן מלא, מדויק ועדכני. 
Shopping Cart
פתח בווצאפ
צריכ/ה עזרה?
היי איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן